Siirry pääsisältöön
Tukipalvelu Tukiportaalin kotisivu
  • Lähetä pyyntö
  • Kirjaudu sisään
  • Kirjaudu sisään
  • Lähetä pyyntö
  1. Tukipalvelu
  2. IT-palvelut
  3. Palvelupiste

Palvelupiste

Perustietotekniikka on organisaatiomme toiminnan kannalta kriittistä, esimerkiksi sähköpostin on toimittava luotettavasti, tietojen saatavuus oltava lähes keskeytymätöntä. Tämän varmistamiseksi olemme laajentaneet käyttäjätukipalveluita palvelukumppanimme Fujitsulle. Toiminta perustuu palvelupisteeseen josta käyttäjiä palvellaan ja opastetaan ja joka tarvittaessa reitittää tukipyynnöt oikeille tahoille. Jokaisesta yhteydenotosta syntyy tiketti jolla palvelupyynnön edistyminen on seurattavissa. Näin loppukäyttäjä tietää milloin hänen palvelupyyntö tullaan ratkaisemaan. Tavoitteena on selvittää sekä ratkaista ongelmat jo ensimmäisen puhelinsoiton aikana.

  • Toiminta palvelupisteen kanssa
  • Yhteystiedot
Tukipalvelu